Aug 31, 2009

DMK/DMG BATCH APRIL 2007 MULTIMEDIA COLLEGE

Sumpah rindu gle kat korang semue, sedar sedar je dah 6 sem dah habis camtu je,macam baru semalam je sem 1 haha.. teringat ingat aku time orientasi,semua muka ketat ketat je bajet bagus :) ape korang tengah buat eh skang ni ? praktikal dah nak abes poit ! pasni semua buat haluan masing masing. rindu beb suasana kolej, kerje sumpah tak best langsung.. klua jalan-jalan, lepak kedai makan kat luar kolej, pancung rokok,datang kelas lambat,kluar kelas awal..lari dari iskandar takut kene potong rambut, mengamuk tak dapat slip exam,malam lepak sampai pagi..time ni takkan ade lagi dah. pandai pandai lah semue bawak diri ! korang semue aku anggap kawan kawan terbaek pernah aku ade dalam hidup ni. untuk budak2 rumah aku,tak kire la yg maseh kawan atau dah tak kawan ( wat,fad,paan,tam,din,rafiq,wan,piji ) all the best ! dan untuk yang lain-lain,semoga semua panjang umur tak mati lagi,harap boleh jumpe lagi ! harap korang success lah sama ade sambung blaja ke,kerje ke ok ok ? CHEERS !! take care. - akem

atas
rusydi,syazwi,fakhruddin,firdaus,jimmy,ikhwa,naim,fitri,alhakim,ifwat,togey,fad,hamdan,daniel,farhan,faiz

tengah
hafezi,hadi,rafiq,fatin,mazni,nad,mona,yasmin,diba,asma,diza,syafiqah

depan
firdaus,anis,syeril,azie,kila,syazwanie,dila,atikah,ain,siah

tak lupe juge
izwan pilus,tam,wanja,amer,nik,ujang ( sape lagi yg takde,tlg ingatkan aku )


BABI,SEDIH SIAL AKU BUAT BENDE NI !


4 comments:

Anonymous said...

mn name aku gile?

Muhammad Al-Hakim said...

kau ni bute la siall. mate letak kat celah kangkang .. !

wanie said...

syg b byk2

nadzlissa said...

hahaha..ya rite we will miss that moment.because its never happen again.

p/s: kpd faiz btul lah akem ckp ko ni bute..hahahha..