Sep 9, 2009

OKey, harini aku duduk rumah je buat report.
tadi bgn kul 11,ingat nak maen game, tapi pk pk balek.. hish,risau lak aku report x siap lagi ni.
so dgn cool gle,aku pon cucuk la pendrive dan mule buat dengan tekun haha !

tup tap tup tap laptop terpadam ttibe. pergh, aku da maki hamun dah , on balek laptop, seb bek micro word autorecover, aku dah goyang beb, penat kot buat dari pagi, pasuh hilang ttbe, pewwit, ley terjun lombong kot :D

skang dah 55 page ! wei kawan kawan, 55 page dah wei, hahahahaha 55 page beb ! :P lagi 5 page siap ah ! pasuh nk kene jahit buku kat kedai , ohmygawd, $$ beb $$ :((

skang ni ngntk + lapa gle vavi. hish, japg nk g bazaar ar, jejalan cari popia !
challooooo ! :D :D

4 comments:

wanie said...

b g bazar z ajak ayg pon
sedey je..

sickchild said...

gila sakit hati an.
aku kalau dah nak siap autocadd pastu laptop terhang ke atau ker off ke.
memang sial hahaha.

Zeeyn said...

Haha booo. makan j keje

Muhammad Al-Hakim said...

haha sial sial