Dec 9, 2009

mlm td sbb kepetakkan yang melande, sampai dikikis2 hampir jadi segi tige, aku ngn helmi g ke KL berjalan jalan sambil merempit, gune motor aku. babinye gemok. haha
sampai je kl, trus g dataran merdeka tgk org2 xde life duk kat situ. and then kitorang g bb, terjumpe plak driver teksi ni pengsann. terkejut laa. aku ckp la "die ni sakit jantung kott" so kitorang g panggil sesape kat tepi2 tu g tgk die. rupe2nye mabok, pantek la keling ni ! haha buat hal ajeee. lepastuuuuuuu gerak cari bapok2 hahaha, syok kot kacau bapok ni ! tapi yg tak syoknye, tgh best2 kacau, ternampak bapok srg ni, budak tempat aku. aduh, buat malu sial. xkesian ke kat makbapak kau? nk jadi bapok pon, duk diam je la kat tmpt sndri, ni sampai ke chowkit haaa kau pg ! da la skola aku plak tu. hish, mcm2 la masyarakat akhir zaman ni kann. da penat merayauuuu kitoranggg pon balek dlm pkul 6 pagi. skang aku nk tido !


... er, aku rindu la kat srg awek ni. name die syazwanie :(

3 comments:

wanie said...

bwek!! benci b..benci.;..

Abid Kamaz said...

nak tergelak, rahman putra ada bapok! class gitu! HAHAHAHAAA

Muhammad Al-Hakim said...

byk la bapok kat sini abid haha.