Dec 13, 2009

RoadBlock di Dataran Merdeka

ui, gile babi doe. aku, fahmi, anas ngn capik q mule2 plan nak g tgk wayang, tapi kete takde so kitorang pakat laaa pg jejalan kat kl, cari ketenangan yg kian xde ni haha. sampai je kl,ingat nk lepak dataran jap tgk gelagat manusie kat sane..x pasal2 ade roadblock besar2annn. fuck gilaa ahh ! motor aku kene saman plat blakang ngn depan x mengikut undang2 kerajaan, buto pak hang ;( pasuh ingatkan da lepasss, rupe2nye ade urine test plakk. bayangkan la, aku semue pukul 12 kene tahan, pukul 4 pg baru dpt blah dari situ. fuh, mat2 rempit nak lari dari roadblock, jgn cakap la ramai gila kott. ade sorang mamat tu lepas, yg lagi sorang xlepas, tergolekk ..amik ko,situ gak kene bantai haha pdn muke :P ....balik kepade ceritee, aku ngn capikq xkene urine test, sb polis dah malas dah, nk balik umah, bini panggil masok tido haha. fahmi ngn anas kene angkut g balai buat urine test, tapi diorang clean kot, xde pape. haih penat2, sumpah aku xnak da klua mlm minggu naik motor, sekse sungguh !

cane nk ckp kat mak aku ni !

No comments: