Jan 21, 2010

hidup UNIVERSITY sumpah lain dengan kolej dlu. everything, kau kene buat sendiri. kuliah pon aku tak pergi lagi, sebab, byk gile bende nk kene settle kan. org yang aku kenal kat sane plak, ade la dlm 3-4 orang. smoking area takde, so pandai2 la nk smokee. nasib baek lah gf aku pon same skali kat sane. kalau tak, aku boleh kene heart attack kot. aku nak bawak kete g cyberjaya ahad ni, tapi tu lah kann, tak tenteram jugak lah rasenye, sbb aku bukan slalu bwk kete.. snng cite, tak reti sgt main clutch2 ni. esok aku nk mahirkan lah kete kelise mak aku ni :) perdane jgn harap la bapak aku kasi bwk, honda lagi lah :( lagi 1, MMU ni, takde laptop, kau mmg tak boleh survive. SEBAB, kau kene slalu check MMU nyer website untuk new event, kelas, sume lah.. ye lah, jarak antare hostel dengan student corner bukan dekat, jauh siall. haih. aku btol2 berharap next week will be better than this week. dan lagi 1, english mmg penting kat sane. hari2 kene speaking rasenye kalau aku dah start masok kuliah. ye lah, kuliah dgn tutorial campo2 dgn foreigner, takkan kau nak bantai ckp BM dgn die kan. to be honest, im afraid with all of this new things ;( lepas ni kamus oxford 24jam lah.

DAN aritu aku daftar hostel ari isnin, masuk bilik tgk takde orang, tapi laptop tilam sume menunjukkan mmg ade orang dah dlm bilik tu. ingatkan nk tunggu roommate aku ni balik bilik, ye lah, nak tanye mcm2 psl MMU ni, aku budak baruu ;( tapi sbb ade hal tak dpt dielakkan, aku terpakse balik sg buloh. dah settle sume, ari rabu pagi aku gerak balik MMU, masuk bilik, tgk tak ade orang lagi, mlm tuh dlm kul 1 pg lebih, baru aku tau rupenye roommate aku ni tgh buat internship, patut lah siang die takde haha. namenye zaim, tahun ni kate die, final year. budak somban. haha, aku mmg ditakdirkan ramai mmbr budak somban :)

WELL, i really hope my life in MMU will be better, far better than this week, and will be much more better than next week !

3 comments:

LALA said...

fwoahh seram gila cmpur ngn foreigner. ala selamba je speaking melayu.suruh dorg pakai kamus
dewan bahasa dan pustaka plak.hahaha!
good luck neway!

Abid Kamaz said...

PERG, blog ini akan jadi blog paling banyak english words. Hee

Zeeyn said...

Budak somban di sini agagagga