Jan 1, 2010

so today seperti hari hari yg slalunye aku tempuhi, cume harini hari last 2009. bile dah mlm, rase mcm sedih, sbb dah x mcm dlu.. dlu x pikir papepon, enjoy ajeeee. skang mcm2 kene pikir :) dlm pkul 9 mcmtu, capikQ kol aku, tanye mane, aku ckp la kat umah. pasuh die dtg umah nk ajak aku kluar naek ketee. plan punye plann ttibe emi ckp kluar naek motor lah. pg uptown lame je lepak dekat pirate steak. aku, capikq, emi, ejat, budu, fahmi, adam gerak la ke saneee. lame skit, alan, aidil dgn apek dtggg, tunggu pukul 12, lepastu dgr bunyi bunge api haha, kuat doe, tapi tak nampak pon, sbb bunge api tu dekat the curve. sebelum balik, ingat nak singgah the curve jap. tapi roadblock, taknak byk plakk, lari lari punye lari, aku ngn adam kene tinggal. motor dorang sume laju2 . aku plak tgh tak ade minyak. sampai sg buloh lepak dekat mapley, pkul 3 semue gerak balek :) petak petak, mmg skang ni dah tak rase dah ape itu tahun baru. dah mcm hari hari biase jee.

ape ape pon, SELAMAT TAHUN BARU kepada rakan rakan, dan sesiape saje yg mengenali aku ini .

lagi 1, opah aku dah duduk dekat sg buloh. sbb dekat kampung dah takde sape2 :) ade jugak lah aku teman untuk bercakap dlm umah nii. opah tanye " kenape x bercakap, diamm jeee" haih, nak je aku cakap "nak buat camane opah, bukan xnak ckp, cume xtau nk ckp ape.. dengan abah, adik beradik akem taktau nak ckp ape ngn dorang. semue mcm takot nk berckp dgn akem. ngn mak je la kadang2 akem ckp.. " snng cite lah, relationship aku ngn family aku agak kekok skitt.

*rindu arwah atok aku.

4 comments:

Azhar Rakus ♥ said...

sembang ngan kucen pom syok jugak..

mongki said...

ooh, pirate steak tu, aku penah lepak sekali aritu, steak die sizzling en? tak sedap la steak die, haha

Muhammad Al-Hakim said...

ko ade la kucing. aku mane ade.haha

nuar : mane sdp. haha. mkn je. lapa kot

wanie said...

ayag ade..jom kite sembang..hahaha