Jan 15, 2010

To be honest, aku takut nak sambung belajar. Degree doe Degree! buatnye aku x cemerlang macam mane ? dah la mahal nak mampus. kalau terkandas tgh jalan, macam mane aku nak byr balik pinjaman? ape aku nk ckp dgn mak bpk aku ? ape keje aku boleh dpt nanti ? ade mase depan ke tak ? aku taknak hampekan harapan orang yg percaye dekat aku. adoiyai, sumpah tengah serabut sgt2 ni kepale otak aku ni. aku xnak aku menyesal buat keputusan sambung blajar ni. Ya Allah, bagiiilahh petunjukk dekat hambe Mu ini ! kalau betul sambung blajar ni baik untuk aku, Kau tunjukkan lah, kalau tak baik pon, Kau tunjukkan lah Ya Allah..

1 comment:

Afzainizam said...

Salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu…. Wow entry yang menarik

Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

Pada suatu perkenalan yang baru
yang tidak disangka-sangka
satu jalinan persahabatan
di antara kita

dek keluhuran
ketulusan hatimu
sifat memahamimu
dalam mengeratkan hubungan

dalam jalinan persahabatan
sesungguhnya
kunci sebuah persahabatan
adalah pengertian dan kepercayaan

Salam ziarah salam kunjungan persahabatan dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/

Salam dari kami sorry agak lama tak menyinggah blog ko.... seperti biasa kami agak sibuk sikit... sorry ye....